Feil på et produkt

Hei!
Det er noe galt med iskremen min, hva gjør jeg?

Kommentarer

  • Heisann!

    Da fyller ut ut dette skjema, så vil vår Kvalitetsavdeling se på saken din og hjelpe deg. 😀

    Maja
  • Hei, oppdaget at det nesten ikke er sjokobiter i Sørlandsis med sjokobiter. Det mangler nesten 80% fra alle de tidligere jeg har kjøpt.
    Hva er skjedd?
    Smakte bare vaniljeis
    Monika Engelsrud
  • Hei,

    Det høres dessverre ut som en produksjonsfeil. Send gjerne inn en henvendelse via denne linken: https://www.hennig-olsen.no/om-oss/kontakt/#feil-med-produkt så vil kvalitetsavdelingen vår ta tak i saken og finne ut av dette 😀
    Pia
  • Vi kjøper en god del kartonger med krone is, jordbær gjennom året og det jeg lurer på er hvorfor iskjeksen i de kartongene jeg stadig kjøper er myk og seig. Er dette på grunn av feil ved lagring/transport, lang lagringstid på lagere etc.? Synes dette drar ned kvaliteten vesentlig og synes dette er leit. Jeg handler ofte på Kiwi her på Kongsberg.
    Erling Hjallen
  • Hei Erling,
    takk for tilbakemelding, vi beklager opplevelsene du har hatt ved myk kjeks!
    Det kan være flere årsaker til at kjeksen kan bli myk, f eks ved for høy temperatur i fryseboks, over tid. Det kan også forekomme at kjeksen får for lite spray-sjokolade på innsiden av kjeksen, da kan den bli myk fortere fordi sjokolade-sprayen fungerer som en "fukt"-barriere mellom iskremen og kjeksen. Om du opplever dette vil vi gjerne ha beskjed så vi kan jobbe med forbedringer i produksjonen.
    https://forum.hennig-olsen.no/org/hennig-olsen/d/feil-pa-et-produkt/
    Våre konsulenter følger opp i butikkene, men det er fint om du som forbruker også kan si i fra i butikk. 👍

    Kate

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.