Velkommen til Hennig-Olsen Is’ kundeservice og supportforum! Til venstre finner du svar på ofte stilte spørsmål, bruk gjerne søkefeltet for å søke etter svar på det du lurer på. Finner du ikke svar ved å søke kan du stille nytt spørsmål til oss ved å klikke på "Spør oss!".
Gjelder det feil på produkt? Fyll ut skjema som du finner her.
Her tar vi i mot gode innspill og spørsmål, ris og ros!
Dette forumet skal være både informativt og nyttig! Bruk knappen "Spør oss!" om det er noe du syns mangler her. Vi forbeholder oss retten til å fjerne kommentarer med stygt språk og dårlig tone.
Ditt navn og din mailadresse (mailadressen din vil aldri synes offentlig) fjernes automatisk etter maks 1 år. Hele vår policy for personopplysninger finner du her.
Vil du ta kontakt med oss finner du annen kontaktinfo her.
Da fyller ut ut dette skjema, så vil vår Kvalitetsavdeling se på saken din og hjelpe deg. 😀
Hva er skjedd?
Smakte bare vaniljeis
Det høres dessverre ut som en produksjonsfeil. Send gjerne inn en henvendelse via denne linken: https://www.hennig-olsen.no/om-oss/kontakt/#feil-med-produkt så vil kvalitetsavdelingen vår ta tak i saken og finne ut av dette 😀
takk for tilbakemelding, vi beklager opplevelsene du har hatt ved myk kjeks!
Det kan være flere årsaker til at kjeksen kan bli myk, f eks ved for høy temperatur i fryseboks, over tid. Det kan også forekomme at kjeksen får for lite spray-sjokolade på innsiden av kjeksen, da kan den bli myk fortere fordi sjokolade-sprayen fungerer som en "fukt"-barriere mellom iskremen og kjeksen. Om du opplever dette vil vi gjerne ha beskjed så vi kan jobbe med forbedringer i produksjonen.
https://forum.hennig-olsen.no/org/hennig-olsen/d/feil-pa-et-produkt/
Våre konsulenter følger opp i butikkene, men det er fint om du som forbruker også kan si i fra i butikk. 👍
Hvis ikke bytter jeg til Diplom is. Mvh May-Britt Børresen.
Vi beklager opplevelsen du har hatt med vårt produkt.
Her ser det ut som noe har skjedd ved tilsetting spray-sjokolade til kjeksen. Denne sjokoladen fungerer som en fuktsperre, og her kan det se ut som det er tilsatt for lite, og kjeksen kan da bli myk. Dette har vi undersøkt nærmere i produksjonen, og dette problemet skal nå være fikset. For å kompensere deg for produktet, hadde det vært fint om du registrerte klagen på vår hjemmeside
Feil på et produkt - Hennig-Olsens forum - Hennig-Olsen Is
Jeg har nå registrert at produktet er blitt bedre, men vi kjøpte is i flere måneder hvor krone isen hsdde mjuk kjeks.
Om du ikke allerede har fylt ut skjemaet på vår hjemmeside, så vil vi oppfordre deg til å registrere klagen der👍
https://forum.hennig-olsen.no/org/hennig-olsen/d/feil-pa-et-produkt/
Oppfordrer dere andre til å sende inn klage som Siri sier.
Så hyggelig at du satte pris på vår lille oppmerksomhet 😀
Det setter vi pris på😀
Hilsen Siri
Vi oppfordrer deg til å fylle ut skjemaet på vår hjemmeside, så ordner vår kvalitetsavdeling opp med deg.
https://tqm13.tqmenterprise.no/CaseRegistration/af939a1e-720c-11ec-8d8a-001dd8c420a4
Forbrukerklager (tqmenterprise.no)
Om dere opplever en produksjonsfeil, må dere gjerne bruke dette skjema: https://tqm13.tqmenterprise.no/CaseRegistration/af939a1e-720c-11ec-8d8a-001dd8c420a4
Det går til vår Kvalitetsavdeling som vil se på saken. 😀
Hei Sverre,
Det er riktig at den originale Dyrepark-isen har forsvunnet. Denne var en favoritt hos mange, og det er flere som savner denne. Vi har for ikke lang tid tilbake lansert Friskis Fløte! Denne kan minne en del om den originale Dyrepark-isen. Saftis med en deilig iskremkjerne av vanilje Har du smakt denne? Ha en fin dag!
Kjøpte 3 esker med non stop kroneis,men der er kjeksen myk etter få uker. Hvorfor blir den så myk?
Så dumt at du ikke har vært fornøyd med våre produkter den siste tiden 🙁 Har du mulighet til å fylle ut skjemaet jeg legger ved i linken? Forbrukerklager (tqmenterprise.no) Vi ønsker stadig å forbedre oss og setter derfor stor pris på slike henvendelser som dette.
Tusen takk for at du tar deg tid til å sende inn en henvendelse til oss 😀 Så dumt at du fikk en slik opplevelse! Har du mulighet til å fylle ut dette skjemaet jeg legger ved i linken? 😀 Forbrukerklager (tqmenterprise.no)
Ønsker deg en fin dag!
Dear customer service team,
I hope this message finds you well. As a loyal consumer of "Plantebasert Idyll" ice cream, I am surprised by my recent purchase. Upon opening the tub of ice cream, I noticed a different texture, although I assumed it might be due to the freezing process. However, upon tasting it, the flavor was completely different, bland, and I could confirm a sandy texture. I would like to know if this is due to an issue with the cold chain at the place of purchase or if it was an error in the manufacturing process. I have attached a photo for further illustration.
Thank you in advance for your attention and prompt response.
Best regards,EC
Thank you very much for your inquiry with a picture😊 Do you have the opportunity to fill in the form I am attaching in the link? https://tqm13.tqmenterprise.no/CaseRegistration/af939a1e-720c-11ec-8d8a-001dd8c420a4
Thanks in advance! Hope this was the first and last time you experience problems with our products😊
Wishing you a nice day🍦
Vi har rundt 4 uker behandlingstid😊