Feil på et produkt

Hei!
Det er noe galt med iskremen min, hva gjør jeg?

Kommentarer

  • Heisann!

    Da fyller ut ut dette skjema, så vil vår Kvalitetsavdeling se på saken din og hjelpe deg. 😀

    Maja
  • Hei, oppdaget at det nesten ikke er sjokobiter i Sørlandsis med sjokobiter. Det mangler nesten 80% fra alle de tidligere jeg har kjøpt.
    Hva er skjedd?
    Smakte bare vaniljeis
  • Hei,

    Det høres dessverre ut som en produksjonsfeil. Send gjerne inn en henvendelse via denne linken: https://www.hennig-olsen.no/om-oss/kontakt/#feil-med-produkt så vil kvalitetsavdelingen vår ta tak i saken og finne ut av dette 😀
  • Vi kjøper en god del kartonger med krone is, jordbær gjennom året og det jeg lurer på er hvorfor iskjeksen i de kartongene jeg stadig kjøper er myk og seig. Er dette på grunn av feil ved lagring/transport, lang lagringstid på lagere etc.? Synes dette drar ned kvaliteten vesentlig og synes dette er leit. Jeg handler ofte på Kiwi her på Kongsberg.
  • Hei Erling,
    takk for tilbakemelding, vi beklager opplevelsene du har hatt ved myk kjeks!
    Det kan være flere årsaker til at kjeksen kan bli myk, f eks ved for høy temperatur i fryseboks, over tid. Det kan også forekomme at kjeksen får for lite spray-sjokolade på innsiden av kjeksen, da kan den bli myk fortere fordi sjokolade-sprayen fungerer som en "fukt"-barriere mellom iskremen og kjeksen. Om du opplever dette vil vi gjerne ha beskjed så vi kan jobbe med forbedringer i produksjonen.
    https://forum.hennig-olsen.no/org/hennig-olsen/d/feil-pa-et-produkt/
    Våre konsulenter følger opp i butikkene, men det er fint om du som forbruker også kan si i fra i butikk. 👍

  • Jeg er veldig glad i is, spesielt Krone is M JORDBÆR. MEN 2 GANGER HAR JEG FÅTT IS DER KJEKSEN ER SEIG OG ISEN ER EKKEL. Håper dere ser på saken? Den ene ble kjøpt på Bunnpris Årnes og den andre på joker Skogbygda
    Hvis ikke bytter jeg til Diplom is. Mvh May-Britt Børresen.
  • Hei May-Britt
    Vi beklager opplevelsen du har hatt med vårt produkt.
    Her ser det ut som noe har skjedd ved tilsetting spray-sjokolade til kjeksen. Denne sjokoladen fungerer som en fuktsperre, og her kan det se ut som det er tilsatt for lite, og kjeksen kan da bli myk. Dette har vi undersøkt nærmere i produksjonen, og dette problemet skal nå være fikset. For å kompensere deg for produktet, hadde det vært fint om du registrerte klagen på vår hjemmeside

    Feil på et produkt - Hennig-Olsens forum - Hennig-Olsen Is


  • Hei,
    Jeg har nå registrert at produktet er blitt bedre, men vi kjøpte is i flere måneder hvor krone isen hsdde mjuk kjeks.
  • Hei Erling

    Om du ikke allerede har fylt ut skjemaet på vår hjemmeside, så vil vi oppfordre deg til å registrere klagen der👍
    https://forum.hennig-olsen.no/org/hennig-olsen/d/feil-pa-et-produkt/


  • Hei, jeg ser dere har byttet ut pakningen på Softshake for å redusere mengden plast, og det skjønner jeg jo, men nå ligger is og lokk hver for seg i is diskene. Papirlokket holder seg altså ikke på boksen :-( Så da står jeg heller over, for det er både u-hygenisk og reduserer kvaliteten på isen.)  Betjeningen i butikken anbefalte meg å ta kontakt med dere direkte for å gjøre oppmerksom på dette, men dere vet det vel allerede, tenker jeg :-)
  • Vi opplevde også den siste måneden at kjeksen var myk og seig i de 6-pk sjokoladekroneisene. Sendte inn en fin klage, fikk et flott hjemsendt brev fra Hennig-Olsen + et lite gavekort på 75kr som kompensasjon. Har ikke fått personlig fysisk brev på århundre, så dette var en fin overraskelse 😀

    Oppfordrer dere andre til å sende inn klage som Siri sier.
  • Hei Zain

    Så hyggelig at du satte pris på vår lille oppmerksomhet 😀
    Det setter vi pris på😀

    Hilsen Siri
  • Kjøpte krone-is med jordbær på stranden i dag, men da jenta mi skulle åpne den ble hun svært lei seg da hun oppdaget at isen manglet kjeks. Er dette vanlig?
  • Hei. Vi beklager opplevelsen dere har hatt med vår krone is, slik skal det ikke være.
    Vi oppfordrer deg til å fylle ut skjemaet på vår hjemmeside, så ordner vår kvalitetsavdeling opp med deg.

    https://tqm13.tqmenterprise.no/CaseRegistration/af939a1e-720c-11ec-8d8a-001dd8c420a4
  • Hei, min sønn skulle nyte en sandwich is fra dere i dag, men til vår store forskrekkelse så manglet den kjeks på en side! Han ble selvsagt veldig skuffet

  • Hei. Sånn skal det selvsagt ikke være, så vi ønsker at du fyller ut skjemaet på vår web side, slik at vår kvalitetsavdeling kan ordne opp i dette👍
    Forbrukerklager (tqmenterprise.no)
  • Fikk et langt svart hår i munnen når jeg tok ei skje med is fra tricolor isen 🤮🤮 holdt faktisk på å spy 😔
  • jeg Skulle spise isen min så var den kål svart hva skal jeg gjør det var en soft Shake helvete åååååå
  • Kjøpte en sørlandsis med sjokoladesmak. Da jeg skulle servere den viste den seg å være isete/kornete, som om den har vært tint og fryst igjen. Utrolig kjedelig, så klart. Det er jo umulig å vite hvor i prosessen dette evt har skjedd, så usikker på om det er grunn til reklamasjon. Det jeg er sikker på er i allefall at det ikke har skjedd fra jeg tok den i frysedisken i butikk til den var i min egen fryser, da det tok veldig kort tid!
  • Hei!
    Om dere opplever en produksjonsfeil, må dere gjerne bruke dette skjema: https://tqm13.tqmenterprise.no/CaseRegistration/af939a1e-720c-11ec-8d8a-001dd8c420a4

    Det går til vår Kvalitetsavdeling som vil se på saken. 😀

    Maja
  • Hvor i helvette er den gamle dyrepark isen! Går den ut av produksjon klargjør jeg må krig!
    Sverre Omestad
  • Hei Sverre,
    Det er riktig at den originale Dyrepark-isen har forsvunnet. Denne var en favoritt hos mange, og det er flere som savner denne. Vi har for ikke lang tid tilbake lansert Friskis Fløte! Denne kan minne en del om den originale Dyrepark-isen. Saftis med en deilig iskremkjerne av vanilje Har du smakt denne? Ha en fin dag!

    Silje
  • @Sverre: den indre krigen er den største krigen, og jeg håper det blir en seier for deg etter mye refleksjon, strev, og med bittelitt Friskis Fløte 😇
    Zain
  • Hva har skjedd med sandwichen? Nå er fløten veldig mørk og smaker ikke likt som før. Er med karamell/kaffi smak. Dette var en favoritt før,men nå går jeg over til diplom is.
    Kjøpte 3 esker med non stop kroneis,men der er kjeksen myk etter få uker. Hvorfor blir den så myk?
    Maya
  • Hei Maya,
    Så dumt at du ikke har vært fornøyd med våre produkter den siste tiden 🙁 Har du mulighet til å fylle ut skjemaet jeg legger ved i linken? Forbrukerklager (tqmenterprise.no) Vi ønsker stadig å forbedre oss og setter derfor stor pris på slike henvendelser som dette.
    Silje
  • Hei. Jeg kjøpte en pakke med is, det sto at det skulle være 6 stk. nå har jeg spist 2 is, og det er bare 3 stk igjen
    Odin mathias Haugen
  • Hei Odin Mathias,
    Tusen takk for at du tar deg tid til å sende inn en henvendelse til oss 😀 Så dumt at du fikk en slik opplevelse! Har du mulighet til å fylle ut dette skjemaet jeg legger ved i linken? 😀 Forbrukerklager (tqmenterprise.no)

    Ønsker deg en fin dag!
    Silje
  • Dear customer service team,
    I hope this message finds you well. As a loyal consumer of "Plantebasert Idyll" ice cream, I am surprised by my recent purchase. Upon opening the tub of ice cream, I noticed a different texture, although I assumed it might be due to the freezing process. However, upon tasting it, the flavor was completely different, bland, and I could confirm a sandy texture. I would like to know if this is due to an issue with the cold chain at the place of purchase or if it was an error in the manufacturing process. I have attached a photo for further illustration.

    Thank you in advance for your attention and prompt response.

    Best regards,EC



    Evelyn Campos
  • Hello Evelyn,

    Thank you very much for your inquiry with a picture😊 Do you have the opportunity to fill in the form I am attaching in the link? https://tqm13.tqmenterprise.no/CaseRegistration/af939a1e-720c-11ec-8d8a-001dd8c420a4

    Thanks in advance! Hope this was the first and last time you experience problems with our products😊

    Wishing you a nice day🍦


    Silje
  • Kontaktet dere via «feil på produkt»-skjema 31.mars om feil på 4 stk. 6 pakker, men har ikke fått noen tilbakemelding. Har dere lang behandlingstid?

    Frode
  • Hei Frode,

    Vi har rundt 4 uker behandlingstid😊
    Silje

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.