Velkommen til Hennig-Olsen Is’ kundeservice og supportforum! Til venstre finner du svar på ofte stilte spørsmål, bruk gjerne søkefeltet for å søke etter svar på det du lurer på. Finner du ikke svar ved å søke kan du stille nytt spørsmål til oss ved å klikke på "Spør oss!".
Gjelder det feil på produkt? Fyll ut skjema som du finner her.
Her tar vi i mot gode innspill og spørsmål, ris og ros!
Dette forumet skal være både informativt og nyttig! Bruk knappen "Spør oss!" om det er noe du syns mangler her. Vi forbeholder oss retten til å fjerne kommentarer med stygt språk og dårlig tone.
Ditt navn og din mailadresse (mailadressen din vil aldri synes offentlig) fjernes automatisk etter maks 1 år. Hele vår policy for personopplysninger finner du her.
Vil du ta kontakt med oss finner du annen kontaktinfo her.
Vi har endret Sørlandsis Pistasj 2L til Sørlandisis Pistasj & Sjokoladesmak 1,2L😊 Legger ved link her:https://www.hennig-olsen.no/iskrem/merkevarer/sorlandsis/sorlandsis-pistasj-sjokoladesmak/
Ønsker deg en fin dag🍦
Vi har dessverre ingen foreløpig plan på dette, men aldri si aldri😉 Vi har fått flere henvendelser på akkurat dette. Det er derfor tatt videre med våre utviklere for en vurdering😊
Ønsker deg en super dag!
Tusen takk for tilbakemeldingene deres! Det setter vi enormt pris på😊 Det er videreformidlet til Produktutvikling. Vi får smøre oss med tålmodighet og se hva fremtiden bringer🍦
Kan heller være et alternativ men det er ikke det best
Alternativ 2 liter pistasje-is uten sjokolade komboen er bedre
Pistasj is er alle rede den beste isen. Nå får vi mindre av den er helt idiotiske. Få 2 liter pistasj is tilbake
Jeg har en haug med tombokser i garasjen, for videre bruk.
Nå er jeg skuffet :-(
Vi har nylig relansert vår Sørlandsis-serie i anledning 100års-jubileum. Alle produktene tilhørende denne serien har fått nytt utseende, og noen ny/endret smak. I den anledning har Sørlandsis Pistasj blitt endret til Sørlandsis Pistasj & Sjokoladesmak.
Vi har fått flere henvendelser fra forbrukere som savner den originale, og gjerne ønsker denne tilbake i isdisken. Vi relanserer stadig gamle favoritter! Sommeris ble til eksempel først lansert i 1984! Etter store ønsker fra forbrukere ble denne relansert for noen få år tilbake. Det samme gjelder Dyreparken, somble tatt ut av vårt sortimet i fjor og kom tilbake i år. Vi setter pris på tilbakemeldinger, spesielt ved nye lanseringer. Jeg skal absolutt bringe dette videre😊
Ønsker dere en fin sommer🍦
Nei, skal dere dele med noe kan dere heller dele med jordbær-is! Det hadde smakt MYE bedre ❤
Tusen takk for at dere bruker tid til å sende oss en henvendelse, det setter vi enormt pris på!
I Hennig Olsen Is er forbrukerens omdømme viktig, og etter stort savn fra forbrukere relanserte vi den originale Dyreparken dette året. Vi har dessverre ingen foreløpig plan på å bringe den originale Sørlandsis Pistasj tilbake igjen, men vi har fått flere henvendelser fra forbrukere som savner denne. Vi har med dette tatt videre et forslag til produktutvikling for en vurdering!
Ønsker dere en fin dag🍦
Den nye varianten der halvparten av boksen er sjokolade er bare tull. Sjokoladedelen blir liggende igjen uansett. Er det en måte å bli kvitt den isen som dere ikke får solgt ellers? 👎🏻
Vær ærlig med forbrukerne og heller fortell at dere ikke har rå til pistasj lenger. Det hadde gitt mer tillit en dette galskape dere har fu
hilsen en veldig skuffet Hennig Olsen Pistasj is spiser 🙁
Tusen takk for henvendelse fra dere, det setter vi pris på😊Vi setter pris på tilbakemeldinger, spesielt ved lanseringer relanseringer. Vi logger inn deres omdømme om produktet i vårt system, og oversender dette til marked- og produktutviklingsavdelingen for videre vurdering. Stor takk for ditt engasjement i våre produkter.
Ønsker dere en fin dag!🍦
Tusen takk for tilbakemeldingene deres! Det setter vi utrolig stor pris på😊 Vi ønsker at alle forbrukere skal være fornøyde med våre produkter, og har derfor sendt over deres omdømme av produktet til marked- og produktutviklingsavdelingen. De gjør jevne evalueringer av forbrukeres tips og omdømme, og hver enkel tilbakemelding blir tatt med i betraktning.
Ønsker dere en fin dag!
Den ENESTE luksusen jeg tillater meg i hverdagen har inntil nylig vært en boks med pistasj is fra Hennig Olsen. Sist jeg var i butikken var det ny og mindre boks, men ok - krympflasjon og alt det der. Stort var sjokket når boksen ble åpnet og halvparten var en "ekkel" sjokoladeis!!!
Gi oss tilbake 2-literen med KUN pistasj is! Pliiiiis! Alternativt 1,2 liter, men vær så snill å la sjokoladeisen være for seg selv.
Hilsen mangeårig pistasjavhengig
Tusen takk for at dere kontakter oss! Vi setter pris på hver tilbakemelding, spesielt ved slike endringer. Det blir tatt videre med produktutvikling😊
mvh Ejler
Tusen takk for tilbakemeldingene deres! Det setter vi utrolig stor pris på😊 Vi ønsker at alle forbrukere skal være fornøyde med våre produkter, og har derfor sendt over deres omdømme av produktet til marked- og produktutviklingsavdelingen. De gjør jevne evalueringer av forbrukeres tips og omdømme, og hver enkel tilbakemelding blir tatt med i betraktning.
Ønsker dere en fin dag!
Håper virkelig den originale pistasj-isen kan komme tilbake!!
Skulle kjøpe is i dag og ble veldig skuffet over at pistasj-isen ikke er tilgjengelig lenger, så da ble ikke noe is... :-(
Du svarer jo bare det samme i vær tilbakemelding
Kom hjem fra 7 år i utlandet og saumfart alle butikker siden 26 juli for pistasj is. Butikkene har bare sagt utsolgt fra produsent. Utrolig skuffende å finne ut at dere har valgt å ta den helt bort fra sortimentet. Hadde til og med kjøpt dyrere 1.2 liter så lenge det var kun pistasj is i boksen ikke blandet med sjokolade is. Vennligst få tilbake fornuften og start ny produksjon av pistasjis med sjokolade biter. Er en kjempefavoritt
Og hvor eller hvilke butikk selger pistasjis fra andre levrandører? Er villig til og prøve
Pistasj er noe av det beste jeg kan spise av iskrem, og greit at det er samme pistasjisen med denne nye dumme "DUOEN" - men det smakter forferdelig sammen, jeg vil KUN ha pistasj, ikke være påtvunget å måtte spise sjokoladeisen som helt ærlig er best ALENE.
WTF.....
Alt for lite til en familie med den lille boksen da ingen av oss liker sjokoladeisen og dette blir for dyrt å kaste 😢
Håper virkelig den kommer tilbake fort som fy😜🤞🤞🤞
Håper virkelig den kommer tilbake fort som fy😜🤞🤞🤞
Vi ønsker oss pistasjisen tilbake i 2 liter!
Tusen takk for hver enkel tilbakemelding fra dere! Beklager så mye for at dere opplever at svarene er gjentakende, men jeg kan dessverre ikke gjøre annet enn å bringe omdømme deres videre. Vi synes det er utrolig dumt at Sørlandsis Pistasj - og Sjokoladesmak ikke falt i smak hos dere😔 Vi har fått flere henvendelser fra forbrukere som ønsker denne tilbake i butikkene, og det er med dette tatt videre med produktutvikling for en vurdering.
Selv om produktet allerede er utviklet, er det en omfattende prosess der flere faktorer spiller inn. Å lansere/relansere et produkt tar ofte lenger tid en folk flest tror. Neste års lanseringer er allerede planlagt, testet, iverksatt og vært gjennom store prosesser, noe som ofte går over flere år. Vi setter enormt pris på hver enkelt tilbakemelding fra forbrukere, både ris, ros, spørsmål og forslag. Når vi har tatt videre en sak til produktutvikling, blir nye henvendelser ettersendt og tatt med i videre vurdering.
Ønsker dere en fin dag😊
Adjø.
Og alle her i husstanden har pistasj som favoritt.
Og ser på komentarene her at vi ikke er alene.
Da er det ekstra trist at dere ikke lytter til kundene.
Så her og nå lover jeg meg selv at det ikke skal en is fra dere inn i huset her mer.
Merkelig nok har også konkurenten deres gjort det samme.
Så da får vi finne noe annet å kose oss med.
Takker hermed for oss frem til dere eventuelt kommer på bedre tanker
Tusen takk for tilbakemeldingene deres vedrørende relansering av Sørlandsis Pistasj! Sender det videre til marked - og produktutviklingsavdelingen. De gjør jevne evalueringer av forbrukeres omdømme😊
Ønsker dere en fin dag🍦
Veldig rart at de begge kutter ut en så populær vare.
Synes og svarene her om at de produktavdelingen tydeligvis ikke bryr seg om kundenes ønske.
Ser jo her at folk har sendt inn misnøye helt siden april