Velkommen til Hennig-Olsen Is’ kundeservice og supportforum! Til venstre finner du svar på ofte stilte spørsmål, bruk gjerne søkefeltet for å søke etter svar på det du lurer på. Finner du ikke svar ved å søke kan du stille nytt spørsmål til oss ved å klikke på "Spør oss!".
Gjelder det feil på produkt? Fyll ut skjema som du finner her.
Her tar vi i mot gode innspill og spørsmål, ris og ros!
Dette forumet skal være både informativt og nyttig! Bruk knappen "Spør oss!" om det er noe du syns mangler her. Vi forbeholder oss retten til å fjerne kommentarer med stygt språk og dårlig tone.
Ditt navn og din mailadresse (mailadressen din vil aldri synes offentlig) fjernes automatisk etter maks 1 år. Hele vår policy for personopplysninger finner du her.
Vil du ta kontakt med oss finner du annen kontaktinfo her.
Vi har endret Sørlandsis Pistasj 2L til Sørlandisis Pistasj & Sjokoladesmak 1,2L😊 Legger ved link her:https://www.hennig-olsen.no/iskrem/merkevarer/sorlandsis/sorlandsis-pistasj-sjokoladesmak/
Ønsker deg en fin dag🍦
Vi har dessverre ingen foreløpig plan på dette, men aldri si aldri😉 Vi har fått flere henvendelser på akkurat dette. Det er derfor tatt videre med våre utviklere for en vurdering😊
Ønsker deg en super dag!
Tusen takk for tilbakemeldingene deres! Det setter vi enormt pris på😊 Det er videreformidlet til Produktutvikling. Vi får smøre oss med tålmodighet og se hva fremtiden bringer🍦
Kan heller være et alternativ men det er ikke det best
Alternativ 2 liter pistasje-is uten sjokolade komboen er bedre
Pistasj is er alle rede den beste isen. Nå får vi mindre av den er helt idiotiske. Få 2 liter pistasj is tilbake
Jeg har en haug med tombokser i garasjen, for videre bruk.
Nå er jeg skuffet :-(
Vi har nylig relansert vår Sørlandsis-serie i anledning 100års-jubileum. Alle produktene tilhørende denne serien har fått nytt utseende, og noen ny/endret smak. I den anledning har Sørlandsis Pistasj blitt endret til Sørlandsis Pistasj & Sjokoladesmak.
Vi har fått flere henvendelser fra forbrukere som savner den originale, og gjerne ønsker denne tilbake i isdisken. Vi relanserer stadig gamle favoritter! Sommeris ble til eksempel først lansert i 1984! Etter store ønsker fra forbrukere ble denne relansert for noen få år tilbake. Det samme gjelder Dyreparken, somble tatt ut av vårt sortimet i fjor og kom tilbake i år. Vi setter pris på tilbakemeldinger, spesielt ved nye lanseringer. Jeg skal absolutt bringe dette videre😊
Ønsker dere en fin sommer🍦
Nei, skal dere dele med noe kan dere heller dele med jordbær-is! Det hadde smakt MYE bedre ❤
Tusen takk for at dere bruker tid til å sende oss en henvendelse, det setter vi enormt pris på!
I Hennig Olsen Is er forbrukerens omdømme viktig, og etter stort savn fra forbrukere relanserte vi den originale Dyreparken dette året. Vi har dessverre ingen foreløpig plan på å bringe den originale Sørlandsis Pistasj tilbake igjen, men vi har fått flere henvendelser fra forbrukere som savner denne. Vi har med dette tatt videre et forslag til produktutvikling for en vurdering!
Ønsker dere en fin dag🍦
Den nye varianten der halvparten av boksen er sjokolade er bare tull. Sjokoladedelen blir liggende igjen uansett. Er det en måte å bli kvitt den isen som dere ikke får solgt ellers? 👎🏻
Vær ærlig med forbrukerne og heller fortell at dere ikke har rå til pistasj lenger. Det hadde gitt mer tillit en dette galskape dere har fu
hilsen en veldig skuffet Hennig Olsen Pistasj is spiser 🙁
Tusen takk for henvendelse fra dere, det setter vi pris på😊Vi setter pris på tilbakemeldinger, spesielt ved lanseringer relanseringer. Vi logger inn deres omdømme om produktet i vårt system, og oversender dette til marked- og produktutviklingsavdelingen for videre vurdering. Stor takk for ditt engasjement i våre produkter.
Ønsker dere en fin dag!🍦
Tusen takk for tilbakemeldingene deres! Det setter vi utrolig stor pris på😊 Vi ønsker at alle forbrukere skal være fornøyde med våre produkter, og har derfor sendt over deres omdømme av produktet til marked- og produktutviklingsavdelingen. De gjør jevne evalueringer av forbrukeres tips og omdømme, og hver enkel tilbakemelding blir tatt med i betraktning.
Ønsker dere en fin dag!
Den ENESTE luksusen jeg tillater meg i hverdagen har inntil nylig vært en boks med pistasj is fra Hennig Olsen. Sist jeg var i butikken var det ny og mindre boks, men ok - krympflasjon og alt det der. Stort var sjokket når boksen ble åpnet og halvparten var en "ekkel" sjokoladeis!!!
Gi oss tilbake 2-literen med KUN pistasj is! Pliiiiis! Alternativt 1,2 liter, men vær så snill å la sjokoladeisen være for seg selv.
Hilsen mangeårig pistasjavhengig
Tusen takk for at dere kontakter oss! Vi setter pris på hver tilbakemelding, spesielt ved slike endringer. Det blir tatt videre med produktutvikling😊