Velkommen til Hennig-Olsen Is’ kundeservice og supportforum! Til venstre finner du svar på ofte stilte spørsmål, bruk gjerne søkefeltet for å søke etter svar på det du lurer på. Finner du ikke svar ved å søke kan du stille nytt spørsmål til oss ved å klikke på "Spør oss!".
Gjelder det feil på produkt? Fyll ut skjema som du finner her.
Her tar vi i mot gode innspill og spørsmål, ris og ros!
Dette forumet skal være både informativt og nyttig! Bruk knappen "Spør oss!" om det er noe du syns mangler her. Vi forbeholder oss retten til å fjerne kommentarer med stygt språk og dårlig tone.
Ditt navn og din mailadresse (mailadressen din vil aldri synes offentlig) fjernes automatisk etter maks 1 år. Hele vår policy for personopplysninger finner du her.
Vil du ta kontakt med oss finner du annen kontaktinfo her.
Beklager sent svar. Takk for henvendelsen og takk for du gir beskjed.
Leit å høre at du har hatt en kjedelig opplevelse med iskremen vår.
Hvis du ønsker forklaring på produktet du har kjøpt må jeg be deg gå riktig "tjenestevei" og da sende inn saken til forbrukerkontakt via forbrukerklage-skjemaet - https://tqm13.tqmenterprise.no/CaseRegistration/af939a1e-720c-11ec-8d8a-001dd8c420a4
Etter du har sendt inn skjemaet tar forbrukerkontakt kontakt med deg ifht. forklaring og eventuell kompensasjon.
Ha en fin dag 😊