Sørlandsis krokan

Har dere vært uheldig med en produksjon eller har dere forandret? Siste kjøp var smakløs og ikke merkbar krokan.
Ernst

Kommentarer

  • Hei,  

    Takk for henvendelse.
    Leit å høre at du har hatt en kjedelig opplevelses med iskremen vår.

    For å kunne svare bedre på det du spør om trenger vi mer informasjon om produkt du kjøpte/spiste. For å gå riktig "tjenestevei" anbefaler jeg deg å sende inn saken til forbrukerkontakt via forbrukerklage-skjemaet - https://tqm13.tqmenterprise.no/CaseRegistration/af939a1e-720c-11ec-8d8a-001dd8c420a4

    Deretter tar Kvalitetsavdelingen kontakt med deg ifht. eventuelle feil og forklaring.

    Ha en fin dag 😊

    Alexander

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.