Sjoko kirsj

Ble veldig skuffet da jeg kjøpte sjoko kirsj sist. Det var lite sjoko og lite kirsj, så dere har nok endret innholdet, og prisen har gått opp. Jeg betaler gjerne 80kr for et premium produkt, men dette var middelmådige saker. Dere har tatt bort særpreget, så den blir ikke kjøpt igjen.
Jan Tore

Kommentarer

  • Hei Jan Tore,

    Tusen takk for at du tok kontakt med oss. Det er beklagelig at du har hatt en dårlig opplevelse med SjokoKirsj.

    Hvis du har kjøpt et produkt som ikke er som det skal være, setter vi stor pris på om du fyller ut vårt reklamasjonsskjema på nettsiden. På denne måten kan vi undersøke saken nærmere og komme tilbake til deg så raskt som mulig.

    Skjemaet finner du her:
    https://tqm13.tqmenterprise.no/CaseRegistration/af939a1e-720c-11ec-8d8a-001dd8c420a4

    Tusen takk på forhånd. Vi beklager ulempen dette har medført og håper at du får en bedre opplevelse med våre produkter fremover.

    Ønsker deg en fin dag🍦
    Alexander
  • Nå har jeg gitt beskjed, og trenger ikke å fylle i et skjema. Synes bare det er kjipt at dere har endret sjoko-kirsj fra å være et premium produkt til et middelmådig produkt.
    Jan Tore
  • Hei,

    Vi har ikke endret noe ifht. resept/kvalitet på Sørlandsis SjokoKirsj. Om du har merket endringer i produkt/kvalitet kan det være på grunn av andre årsaker vi ikke kjenner til. Derfor hadde det vært fint å få en nærmere forklaring på hva du mener er blitt dårligere (via forbrukerklage-skjemaet).
    Men, hvis du ikke ønsker å bruke tid på det er det selvsagt helt i orden.
    Alexander

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.