Reklamasjon 😄

Hei, jeg opplevde noe i går jeg ikke har opplevd på mine snart 47 😲 år.  Det var på en måte litt artig også. Jeg tok den siste krone-isen med sjokolade i den siste pakka vi hadde igjen fra 17.mai. syntes papiret satt unormalt godt fast. Til min store overraskelse var krone-isen uten kjeks. Der var grunnen til at papirer satt litt ekstra 😄 Den var også unormal kald å holde i, og litt mer sølete 🙈  Sjokoladen i bunnen satte fast i papiret 😁

Hege

Kommentarer

  • Hei Hege,  

    Takk for henvendelsen og takk for du gir beskjed.

    Beklager at du har hatt en lei opplevelse med Krone-Is. Her mangler det definitivt kjeks, ja.

    Hvis du ønsker en konkret og korrekt forklaring på produktet du har kjøpt må jeg be deg gå riktig "tjenestevei" og da sende inn saken til forbrukerkontakt via forbrukerklage-skjemaet - https://tqm13.tqmenterprise.no/CaseRegistration/af939a1e-720c-11ec-8d8a-001dd8c420a4

    Etter du har sendt inn skjemaet tar forbrukerkontakt kontakt med deg ifht. forklaring og eventuell kompensasjon.

    Ha en fin dag 😊
    Alexander

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.