Manglende nonstop i nonstop is
Hei,
Først av alt, takk for all god is dere produserer, i sær nonstop isen som er min favoritt! Hver gang jeg har kjøpt det aktuelle produktet har det vært fylt med vaniljeis og mengder med nonstop biter. Dessverre var det ikke slik da jeg kjøpte begeret idag ved Kiwi Meierikvartalet i Bodø. Topplaget var fylt opp med store nonstop biter som normalt, men det var betydelig manglende nonstop biter i selve isen. Jeg har etter beste evne prøvd å illustrere det i vedlagte bilder. I mitt vedkommende ønsker jeg at produktet skal være slik jeg forventer det, og jeg antar at dere stiller også stiller høye krav til deres produkter. Med det forespør jeg muligheten til å få produktet erstattet med et nytt.
Ser fram til å høre deres respons,
med vennlig hilsen
Jo Vegar Haugen
Først av alt, takk for all god is dere produserer, i sær nonstop isen som er min favoritt! Hver gang jeg har kjøpt det aktuelle produktet har det vært fylt med vaniljeis og mengder med nonstop biter. Dessverre var det ikke slik da jeg kjøpte begeret idag ved Kiwi Meierikvartalet i Bodø. Topplaget var fylt opp med store nonstop biter som normalt, men det var betydelig manglende nonstop biter i selve isen. Jeg har etter beste evne prøvd å illustrere det i vedlagte bilder. I mitt vedkommende ønsker jeg at produktet skal være slik jeg forventer det, og jeg antar at dere stiller også stiller høye krav til deres produkter. Med det forespør jeg muligheten til å få produktet erstattet med et nytt.
Ser fram til å høre deres respons,
med vennlig hilsen
Jo Vegar Haugen
Følg innlegget
0
følgere
Her må det ha skjedd en produksjonsfeil. Slik skal ikke skje og vi vil gjerne finne ut av hva som har skjedd og naturligvis kompensere deg for produktet. Kunne du sendt inn henvendelsen her: https://www.hennig-olsen.no/om-oss/kontakt/#feil-med-produkt Så vil en av de flinke kollegaene mine i kvalitetsavdelingen ta kontakt med deg 😀