Velkommen til Hennig-Olsen Is’ kundeservice og supportforum! Til venstre finner du svar på ofte stilte spørsmål, bruk gjerne søkefeltet for å søke etter svar på det du lurer på. Finner du ikke svar ved å søke kan du stille nytt spørsmål til oss ved å klikke på "Spør oss!".
Gjelder det feil på produkt? Fyll ut skjema som du finner her.
Her tar vi i mot gode innspill og spørsmål, ris og ros!
Dette forumet skal være både informativt og nyttig! Bruk knappen "Spør oss!" om det er noe du syns mangler her. Vi forbeholder oss retten til å fjerne kommentarer med stygt språk og dårlig tone.
Ditt navn og din mailadresse (mailadressen din vil aldri synes offentlig) fjernes automatisk etter maks 1 år. Hele vår policy for personopplysninger finner du her.
Vil du ta kontakt med oss finner du annen kontaktinfo her.
Takk for at du tar kontakt med oss i Hennig-Olsen Is! Det setter vi stor pris på 😊
Vi beklager opplevelsen du har hatt ved vårt produkt. Vi er lei oss for at du opplevde at iskremen ikke leverer opp til forventet kvalitet, slikt skal det ikke være. Vi legger stor stolthet i å lage Kremen av iskrem.
Våre rutiner for kvalitet, hygiene og sikkerhet i produksjonen er svært strenge, og forholder seg til så vel offentlige krav som ISO 9001 og ISO 22 000 som har fokus på kvalitet og mattrygghet.
For Hennig Olsen Is er det viktig at kvaliteten på produktene er gode hele veien ut til forbruker, og vi vil gjerne støtte opp på de områdene så langt det låter seg gjøres. Produkter i butikk er butikkenes eiendom og de har selve ansvar for at lagre produktene på en forsvarlig måte.
Iskrem som utsettes for temperatursvingninger under lagring kan få iskrystaller, forandring i smak, kjeksprodukter blir myke, iskremen synke sammen og forandres i utseende.
Vi utfører mange kvalitetstester på produsert is innen produktene sleppes ut til butikkene. Vi finner dessverre ikke feil eller har andre klager på dette produktet, og derfor er vår vurdering at du har vart uheldig og kjøpt produkt som ikke har blitt lagerets på en forsvarlig måte i butikk eller i transportleddet.
Vi må derfor be deg om at kontakte ansvarlig butikk for at få produktet erstattning eller kompensasjon. Beklager for den ulempen det kanskje medfører.
Ønsker deg en fin dag🍦