Kvalitet

Kjeksen er myk som en lefse og kremen krympet
Tom ole

Kommentarer

  • Hei Tom Ole,
    Takk for at du tar kontakt med oss i Hennig-Olsen Is! Det setter vi stor pris på 😊
    Vi beklager opplevelsen du har hatt ved vårt produkt. Vi er lei oss for at du opplevde at iskremen ikke leverer opp til forventet kvalitet, slikt skal det ikke være. Vi legger stor stolthet i å lage Kremen av iskrem.

    Våre rutiner for kvalitet, hygiene og sikkerhet i produksjonen er svært strenge, og forholder seg til så vel offentlige krav som ISO 9001 og ISO 22 000 som har fokus på kvalitet og mattrygghet.
    For Hennig Olsen Is er det viktig at kvaliteten på produktene er gode hele veien ut til forbruker, og vi vil gjerne støtte opp på de områdene så langt det låter seg gjøres. Produkter i butikk er butikkenes eiendom og de har selve ansvar for at lagre produktene på en forsvarlig måte.
    Iskrem som utsettes for temperatursvingninger under lagring kan få iskrystaller, forandring i smak, kjeksprodukter blir myke, iskremen synke sammen og forandres i utseende.
    Vi utfører mange kvalitetstester på produsert is innen produktene sleppes ut til butikkene. Vi finner dessverre ikke feil eller har andre klager på dette produktet, og derfor er vår vurdering at du har vart uheldig og kjøpt produkt som ikke har blitt lagerets på en forsvarlig måte i butikk eller i transportleddet.

    Vi må derfor be deg om at kontakte ansvarlig butikk for at få produktet erstattning eller kompensasjon. Beklager for den ulempen det kanskje medfører.

    Ønsker deg en fin dag🍦


    Silje

Kommenter eller skriv et nytt innlegg

Ditt navn og innlegg er synlig for alle. Din e-post vises aldri offentlig.