Konsistensendring i Sørlandsis
Hei
Som sørlending har jeg alltid prioritert isen fra Hennig Olsen. Spesielt Bjørnebær/Egglikør.
MEN...endringen som har vært på Sørlandsisen, er ikke bra.
Utover at boksene har vært gjennom krympflasjon, så er konsistensen endret.
Den er nå svært myk (trodde først frysen var ødelagt) og den gode kremfølelsen er erstattet med en mer kornete iskystall. Kan virke som at dere har byttet ut kremfløten med vanlig vann.
Hva har skjedd?
Som sørlending har jeg alltid prioritert isen fra Hennig Olsen. Spesielt Bjørnebær/Egglikør.
MEN...endringen som har vært på Sørlandsisen, er ikke bra.
Utover at boksene har vært gjennom krympflasjon, så er konsistensen endret.
Den er nå svært myk (trodde først frysen var ødelagt) og den gode kremfølelsen er erstattet med en mer kornete iskystall. Kan virke som at dere har byttet ut kremfløten med vanlig vann.
Hva har skjedd?
Følg innlegget
3
følgere
Tusen takk for at du tar deg tid til å sende oss en henvendelse, det setter vi enormt pris på! Vi har nylig relansert vår Sørlandsis-serie i anledning 100års-jubileum. Alle produktene tilhørende denne serien har fått nytt utseende, og noen ny/endret smak. Så dumt denne nye endringen ikke falt i smak hos deg😞 Vi setter pris på tilbakemeldinger, spesielt ved nye lanseringer. Jeg skal absolutt bringe dette videre😊
Vi har ikke endret noe ift. ingredienser vi bruker, så her kan det ha skjedd noe med selve produktet for slik skal det ikke være. Etter beskrivelsen din ser det ut til at du kanskje har vært uheldig og kjøpt produkt som ikke har blitt lagerets på en forsvarlig måte. Iskrem som utsettes for temperatursvingninger under lagring kan få iskrystaller, forandring i smak, iskremen kan synke sammen og forandres i utseende.
Vi utfører mange kvalitetstester på produsert is før produktene blir sendt ut til butikkene, men etter dette er butikk selv ansvarlig for lagring og riktig håndtering. Vi anbefaler degderfro å ta kontakt med butikken for å evt. få produktet kompensert.
Ønsker deg en fin dag!
Tusen takk for at du tar deg tid til å sende oss en henvendelse, det setter vi enormt pris på!
Vi setter pris på tilbakemeldinger, spesielt ved nye lanseringer. Jeg skal absolutt bringe dette videre😊
Ønsker deg en fin dag🍦
Om du har kjøpt et produkt som du opplever ikke er som det skal, håper vi du vil fylle ut et reklamasjonsskjema på nettsiden vår. Da kan vi undersøke saken internt og komme tilbake til deg😊
Skjemaet finner du her:
https://tqm13.tqmenterprise.no/CaseRegistration/af939a1e-720c-11ec-8d8a-001dd8c420a4
Takk på forhånd!😊
Ønsker deg en fin dag🍦