Velkommen til Hennig-Olsen Is’ kundeservice og supportforum! Til venstre finner du svar på ofte stilte spørsmål, bruk gjerne søkefeltet for å søke etter svar på det du lurer på. Finner du ikke svar ved å søke kan du stille nytt spørsmål til oss ved å klikke på "Spør oss!".
Gjelder det feil på produkt? Fyll ut skjema som du finner her.
Her tar vi i mot gode innspill og spørsmål, ris og ros!
Dette forumet skal være både informativt og nyttig! Bruk knappen "Spør oss!" om det er noe du syns mangler her. Vi forbeholder oss retten til å fjerne kommentarer med stygt språk og dårlig tone.
Ditt navn og din mailadresse (mailadressen din vil aldri synes offentlig) fjernes automatisk etter maks 1 år. Anbefaler og oppfordrer å ikke legge ved hele navnet. Bruk av fornavn er fint. Hele vår policy for personopplysninger finner du her.
Vil du ta kontakt med oss finner du annen kontaktinfo her.
Takk for henvendelse og engasjementet!
Sortiment og utvalget i frysedisken er styrt av flere ting.
Selv om det er flere som etterspør karamellpudding er det flere kriterier som må vurderes. Når vi ser på total sortimentet vårt er tilgjengelig plass i frysedisk en fysisk begrensning. Vi har også mange behov som skal dekkes og tilfredsstilles (ref. ulike allergener som må tas hensyn til). Blir etterspørselen fra forbrukerne stor nok kan dette være med å påvirke hva som produseres av produkter. I tillegg må vi som leverandør også forholde oss til det våre kunder dagligvarehandelen (eks. Norgesgruppen,) ønsker å føre av produkter i sine butikker.
Men, dine innspill er tatt med for vurdering så vi får se om karamellpudding kommer tilbake i butikk på lengre sikt!
Ha en fin dag 😀