Velkommen til Hennig-Olsen Is’ kundeservice og supportforum! Til venstre finner du svar pÃ¥ ofte stilte spørsmÃ¥l, bruk gjerne søkefeltet for Ã¥ søke etter svar pÃ¥ det du lurer pÃ¥. Finner du ikke svar ved Ã¥ søke kan du stille nytt spørsmÃ¥l til oss ved Ã¥ klikke pÃ¥ "Spør oss!".Â
Gjelder det feil pÃ¥ produkt? Fyll ut skjema som du finner her.Â
Her tar vi i mot gode innspill og spørsmål, ris og ros!
Dette forumet skal være bÃ¥de informativt og nyttig! Bruk knappen "Spør oss!" om det er noe du syns mangler her. Vi forbeholder oss retten til Ã¥ fjerne kommentarer med stygt sprÃ¥k og dÃ¥rlig tone.Â
Ditt navn og din mailadresse (mailadressen din vil aldri synes offentlig) fjernes automatisk etter maks 1 år. Hele vår policy for personopplysninger finner du her.
Vil du ta kontakt med oss finner du annen kontaktinfo her.Â
Takk for henvendelsen.
Leit å høre at du har hatt en kjedelig opplevelse med et av våre produkter.
Her ser det ut som det mangler, kjeks ja.
Hvis du ønsker en konkret og korrekt forklaring på produktet du har kjøpt må jeg be deg gå riktig "tjenestevei" og da sende inn saken til forbrukerkontakt via forbrukerklage-skjemaet - https://tqm13.tqmenterprise.no/CaseRegistration/af939a1e-720c-11ec-8d8a-001dd8c420a4
Etter du har sendt inn skjemaet tar forbrukerkontakt kontakt med deg ifht. forklaring og eventuell kompensasjon.
Ha en fin dag 😊